آیا بخش تحقیر شده صنعت خودروی ایران، بازار روسیه را رهبری خواهد کرد؟

13029 خبر اولیه

به گزارش تحریریه، صنعت خودرو ایران از نظر شاخص رضایت عمومی در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و باعث ناراحتی مردم شده است. در سیاست متلاطم کنونی خطا، اکثریت نخبگان، تصمیم گیران و تصمیم گیران و نیز توده مردم، خودروسازان را مقصر می دانند و از نظر پاسخگویی و مجازات، قطعه سازان خودرو مقصر و محاکمه می شوند.

اینکه چگونه در هرم شراب به یکباره از قطعه ساز خارج شدیم جای بحث دارد، زیرا نیازی به توضیح نیست که تولید قطعات ستون فقرات صنعت خودرو در هر کشوری است و به مونتاژ و طراحی ختم می شود. یا نه؛ و می تواند یک ایالت تشکیل دهنده باقی بماند و هرگز خودروساز نشود. مانند ترکیه که در 50 سال گذشته تنها به تولید قطعه می پردازد و از سال گذشته وارد صنعت خودروسازی شده است اما هنوز مشخص نیست که نتیجه آن چه خواهد بود.

چرا تصمیم گیرنده در بازار قطعات معتقد است که همه نوع قطعه وجود دارد و خریدار انتخاب کننده است و در خط تولید شرکت های سازنده استانداردهای خود و استانداردهای رسمی کشور را رعایت می کنند و نباید رعایت کنند. قطعات بد بخرند (اگر گفته درست باشد) و در نهایت آنها هستند که انتخاب می کنند، تولید قطعات به عنوان پایه گذار وضعیت فعلی باید از بین برود، با هر قصدی که باشد باعث نابودی خودروی ایران می شود. صنعت.

شکایت از عظام و کروز با ادعاهای مبهم و مشکوک توجه را به ماهیت این حوادث جلب کرده است، به ویژه پس از متهم شدن این دو به تخریب صنعت خودروسازی ایران (به همراه 1200 شرکت قطعه سازی دیگر) پس از انتشار اسامی بانک های بدهکار. متهم؛ مانند یک سفر دریایی؛ یا بدهی کمتری نسبت به دیگران داشت; مثل عظام; این یکی دیگر از دلایل اشتباه سیاست گذاری در مقصر دانستن شرکت ها برای قطعات بود.

  واکسن های توصیه شده برای کودکان پایگاه اطلاع رسانی رجا

روسیه رسید!

در بحبوحه محکومیت شرکت‌های ایرانی به‌خاطر قطعات به‌عنوان بنیان‌گذار وضع موجود، روسیه مشتری قطعات شرکت‌های ایرانی شده است، زیرا شرکت‌های غربی و ژاپنی بازار را ترک کرده و تولید را در این کشور تعطیل کردند. در حالی که در ایران در هر دو دوره تحریم 1390 و 1397 صنعت خودروی کشور حتی یک روز هم متوقف نشد که نشان می دهد بار حفظ صنعت خودرو و جلوگیری از تعطیلی کامل آن بر دوش سازندگان ایرانی است.

سید حسین بحرینیان عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن پیشرانه و انجمن قطعه سازان خودرو امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از کشور می توانند شانس خود را برای حضور در بازار این همسایه شمالی امتحان کنند.مجموعه آمپلی فایر کامل دارای سیلندر ترمز، ماژول هیدرولیک سیستم ترمز ضد قفل، سنسورهای سرعت متصل به سیستم ترمز ضد قفل، کمربند ایمنی، کیسه هوا، دینام، کمپرسور تهویه مطبوع (کولر)، سنسور اکسیژن، ترموستات و مکانیزم شیشه بالابر شامل قطعات می باشد. یک خودروساز روسی

به بیان ساده تر، اگر در نهایت سیاستمداران شناسایی شوند و قطعه سازان در کشور مقصر وضعیت فعلی باشند، حضور تنها بخش صنعتی ایران در بازار روسیه امکان پذیر نخواهد بود و حضور ایران به فروش سبزیجات و میوه جات محدود می شود. که به حدود یک میلیارد دلار صادرات در سال رسید.

دولت آیت الله رئیسی باید از این فرصت استفاده کند و با حمایت گسترده تولیدکنندگان داخلی که حضور آنها در کشورهای دوست و متحد یکی از نقاط ضعف اصلی سیاست خارجی ایران است، جایگاه شرکت های ایرانی در روسیه را تقویت کند. زیرا ایران به ندرت کالاهای صنعتی مدرن صادر می کند و معمولاً در صادرات غیرمستقیم انرژی (مانند فولاد، پتروشیمی و …) مشارکت دارد. این کاری است که دولت ترکیه می داند چگونه باید انجام دهد و به شرکت های خود در بازارهای خارجی یارانه سنگینی را بر خلاف قوانین سازمان تجارت جهانی اختصاص می دهد.

  این تحقیق به تایید نهاد ریاست جمهوری دولت روحانی رسیده است

شرکت‌های ایرانی انتظار یارانه‌های دولتی را ندارند و اگر دست و پایشان به ادعاهای کذب بسته نشود، خوشحال می‌شوند، اما منطق مدیریت حکم می‌کند که باید برای ایجاد فرصت‌هایی برای سیاست خارجی نظام، تغییر سیاست اساسی صورت گیرد. طبیعتاً این امر منافع اقتصادی خود را در تولید داخلی و اشتغال نشان خواهد داد.

مقصر وضعیت صنعت خودرو در کشور یک شخص حقیقی یا حقوقی قابل تعقیب نیست، بلکه دهه ها سیاست های توهم آمیز و رذیلانه است که باید بانیان آن را به دلیل فشار به سیاست شکست خورده در 32 سال گذشته محکوم کرد. داشتند.

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید