ابزار عالی برای برندها معرفی شبکه اجتماعی چینی Douyin یا TikTok

طبق سرمقاله ای، شبکه اجتماعی Doin با نام بین المللی تیک تاک به عنوان یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد در چین که در سال 2017 با حمایت ویژه دولت چین ایجاد شد، اکنون کاربران خود را از یکصد میلیون به بیش از 800 میلیون کاربر ارتقا داده است. . اطلاعات آن تاکنون بیش از سه میلیارد بار دانلود شده است. این شبکه اجتماعی به عنوان یک ابزار رسانه ای منحصربفرد، دسترسی ویژه ای به کاربران خود برای تولید محتوا و انتشار ویدئوهای کوتاه فراهم می کند و همچنین به بستری بی نظیر برای خرید و فروش کالا و خدمات تبدیل شده است.

Douyin که در سطح بین المللی با نام TikTok شناخته می شود، محبوب ترین سایت شبکه اجتماعی در چین است که بر تولید محتوا متمرکز است. این اپلیکیشن که متعلق به شرکت فناوری چینی Bytedance است، به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوها را در کمتر از یک دقیقه آپلود و به اشتراک بگذارند، اما چیزی که این شبکه اجتماعی را از دیگر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند، توانایی آن در سفارشی‌سازی محتوا بر اساس علایق و سلیقه اعضا از طریق یک ابزار مصنوعی پیچیده است. الگوریتم هوشمند طراحی شده توسط Binance.

در واقع، برنامه های کاربردی رسانه های چینی امروزه بسیار فراتر از رسانه های اجتماعی هستند. با توجه به ویژگی های مورد علاقه کاربران در چین که ایجاد ویدیوهای کوتاه (همگام سازی لب، کمدی، چالش های ویروسی) و پخش زنده است، همه آنها در این برنامه گنجانده شده اند و بسته به نسخه برنامه مورد استفاده (در چین یا خارج از کشور)). )، می توانید Douyin یا TikTok را دانلود کنید.

تاریخچه شکل گیری Duane

دوین در سپتامبر 2017 راه اندازی شد و در اولین سال فعالیت خود به 100 میلیون کاربر رسید. از سال 2017، اپلیکیشن دوین بیش از 3 میلیارد بار دانلود شده است.

  حباب یک میلیون و 200 هزار تنی سکه

عوامل موفقیت Duane

جامعیت عملکردی: Dovin یک شبکه جستجو با محتوای بیشتر از Baidu، یک پلت فرم فروش بزرگتر از Taubau با کاربران ویچت بیشتر و یک دروازه پرداخت آنلاین مستقل به اندازه Ali Pay است که کاربران را ساعت ها در موضوعات مختلف درگیر می کند. سیاسی، اجتماعی، آموزشی و… و از نظر فنی تقریباً همه چیز در این برنامه انحصاری چینی قابل آپلود و ارائه به کاربر است.

ممنوعیت رسانه های اجتماعی غربی در چین: با توجه به اینکه اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی غربی مانند فیس بوک یا یوتیوب در چین در دسترس نیستند. بنابراین، برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی چینی مانند Devin و WeChat ظهور کرده اند و بیشترین کاربران چینی را به خود جذب کرده اند.

حمایت ویژه دولت چین: به لطف حمایت حداکثری دولت چین، محبوبیت دیوین به خصوص در دو سال اخیر به بسیاری از افراد مشهور چینی از بازیگران سینما گرفته تا ورزشکاران سیاسی و غیره که مشتاق استفاده از این بستر هستند بازگشته است. سرگرمی، و بنابراین به عنوان یک نفوذ اجتماعی و برای حمایت از سیاست های چین در مورد مسائل مختلف اجتماعی-سیاسی استفاده می شود.

شبکه اجتماعی Duane و پلت فرم فروش محصول

بر اساس داده ها، حدود 80 درصد از کاربران Douyin شهروندان چینی بین سنین 19 تا 40 سال هستند که در شهرهای سطح یک تا چهار (بر اساس توسعه شهری) در چین زندگی می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، کاربران در این گروه سنی کسانی هستند که بیشترین خرید آنلاین را در طول همه‌گیری ویروس کراون انجام داده‌اند و با توجه به اینکه تا ژوئن 2021، تعداد کاربران پلتفرم‌های ویدیوی کوتاه در چین به 888 میلیون نفر خواهد رسید. در مجموع 87.8 درصد از کل کاربران اینترنت را تشکیل می دهد و به این ترتیب این شبکه اجتماعی با جذب بیشترین مخاطب رکورد را به نوعی شکست. بنابراین، Douyin می تواند ابزار خوبی برای برندهایی باشد که می خواهند کالاهایی را در چین با قیمتی تا 70 برابر کمتر از تبلیغات معمول در فرآیند برندسازی و روابط عمومی به بازار عرضه کنند. درآمد حاصل از این اپلیکیشن در سال 2021 حدود 4.6 میلیارد دلار است که نسبت به سالی که ایجاد شد، افزایش خیره کننده چند صد درصدی را نشان می دهد.

  پاسداری از ارزش های انقلاب فضیلت است / در نورانیت عهد خون با ولی عهد بستم / قدردان آیت الله صافی هستم

13353 خبر اولیه

Doin بزرگترین پلت فرم فروش آنلاین جهان را پیش بینی می کند

در سال 2020، فروش آنلاین Taubau از 500 میلیارد یوان فراتر رفت که نسبت به سال 2019 سه برابر شد. اما در سال 2021، فروش دواین به بیش از یک تریلیون یوان رسید. با توجه به شیوع ویروس کرونا، پیش بینی می شود فروش این اپلیکیشن تا پایان سال 2022 به بیش از 2 تریلیون یوان برسد. در اولین کنفرانس تجارت الکترونیک محیطی، کانگ زی، مدیر تجارت الکترونیک دواین اعلام کرد که تا سال 2023 حجم فروش آنلاین این اپلیکیشن احتمالاً از 9.5 تریلیون یوان فراتر خواهد رفت.

دوین ابزاری موثر برای معرفی و فروش محصولات ایرانی است

این شبکه اجتماعی فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات ایرانی است تا کالاهای ایرانی اعم از محصولات کشاورزی، غذایی، دارویی، صنایع دستی، محصولات دانش بنیان و … را ارائه کرده و کالای ایرانی را به صورت مستقیم به کاربر نهایی بفروشند. شکل اولیه و ثانویه را ارائه می دهد و ضمن تثبیت جایگاه برخی کالاهای رقیب ایرانی در ذهن مصرف کنندگان، ممکن است زمینه ساز ورود تمامی محصولات و برندهای ایرانی باشد که در مراحل اولیه ورود به بازار چین نیازمند تبلیغات و بازاریابی هستند.

هزینه های جاری برای ارتقای حساب های رسمی و تجاری در پلتفرم دیواین

با توجه به آمار شرکت های بزرگ در زمینه تولید محتوا در این پلتفرم، هزینه تبلیغ فعالیت های آنلاین شامل (تولید محتوا، تصاویر، ویرایش، ارائه نرم افزار شناسایی تعداد مخاطبان آنلاین برای بارگذاری در زمان بندی های مشخص)، تقریباً 35000 یوان برای حساب های رسمی و متوسط ​​تقریباً 50000 یوان در ماه برای حساب های تجاری که خدمات پخش زنده با کیفیت بالاتری نیز دریافت می کنند.

  صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

Duane and the Global Village Plan (ارتباطات تجارت الکترونیک فرامرزی)

شبکه اجتماعی دواین در دسامبر گذشته بیانیه ای در حمایت از خرده فروشان تجارت الکترونیکی فرامرزی صادر کرد و از خرده فروشانی که محصولات وارداتی از خارج از کشور را می فروشند خواست تا یک فروشگاه آنلاین در این پلتفرم راه اندازی کنند و محتوای ویدئویی کوتاه را تبلیغ کنند. و از پخش زنده برای تبلیغ محصولات و برندهای خود استفاده کنید. بنابراین با توجه به مزیت بسیار زیاد فروش محصولات مبتنی بر مکانیزم تجارت الکترونیک فرامرزی، مزیت کار در این شبکه اجتماعی به دلیل دسترسی این شبکه به بیش از ششصد میلیون کاربر چینی افزایش یافته است. لازم به ذکر است با توجه به عدم پرداخت عوارض در سازوکار تجارت الکترونیک فرامرزی و فروش محصولات به کاربر نهایی (B2C)، این شبکه می تواند نقش موثری در تبلیغات و بازاریابی محصول داشته باشد.

منبع: Economic.mfa

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید