افزایش 40 درصدی صادرات نفت نسبت به دولت قبل

استراتژی بازاریابی نفت ایران در دوره اخیر بازاریابی فعالی بوده است و در این مدت ایران وارد بازارهایی شده است که قبلا تصوری از ورود به آن نداشت.

به گزارش رجانیوز به نقل از ایرنا، وزارت نفت با اعلام خبر فروش نفت در دولت سیزدهم گفت: با توجه به شرایط بازار، استفاده از تکنیک های تجاری برای حفظ سهم بازار منطبق با اقتصاد و منافع کشور انجام می شود. در نظر گرفتن امکانات در این منطقه در چارچوب مقررات و مجوزهای لازم طبق روال معمول امکان پذیر است.

بدیهی است که هیچ گاه بدون حصول اطمینان از تامین منافع کشور، برای فروش نفت «حراج» برگزار نخواهد شد و تمامی نهادهای مسئول و بالادستی در این زمینه ضمن رصد و بازرسی دقیق، به اصالت ایران پی می برند. عملیات فروش نفت

در شرایط جنگ اقتصادی همه جانبه رژیم استکبار علیه ایران عزیز و بویژه صنعت نفت، فروش و صادرات نفت کشور در شرایط خاص و با تلاش جهادی کارکنان صنعت نفت بدون روز تعطیل و ثمره و برکات این تلاش در ماههای گذشته موجب تقویت بنیان اقتصادی شد و دولت عملا به تعهدات خود عمل کرد و امروز بحمدالله کشور نگران آن نیست و در آرامش است. بدیهی است به دلیل احتمال سوء استفاده دشمنان نمی‌توان هیچ یک از این تلاش‌ها را که انجام شده و در حال انجام است علناً اعلام کنیم، اما افزایش مداوم 40 درصدی صادرات نفت از ماه‌های اخیر تا کنون و کاهش چشمگیر عرضه میعانات گازی روی آب و تسویه بسیاری از تعهدات دولت قبل، به خوبی. از فعالیت جهادی کارکنان صنعت نفت در انجام وظایفشان حمایت می کند.

  چرا فیلم های نوروزی در سینماها نمایش داده نمی شود؟

وزارت نفت در دولت سیزدهم با استفاده از سیاست‌های مختلف فروش و استراتژی حفظ بازار خود در شرایط ناپایدار و متلاطم بازار نفت که در گزارش‌های بین‌المللی منعکس است، توانست صادرات خود را تقویت و تقویت کند. رسانه های تخصصی حوزه نفت که از منابع ثانویه استعلام فعالیت کشورهای صادرکننده نفت هستند، بارها دیده و پوشش داده شده است. اگرچه بسیاری از این موسسات میزان صادرات نفت ایران به بازارهای مشخص شده را در یک سال برآورد کرده اند. روند صعودی مستمر از چند ماه گذشته

میزان عرضه و تقاضای جهانی نفت خام با توجه به سیاست های کشورهای صادرکننده و واردکننده، نرخ رشد اقتصادی و سایر عوامل فصلی از جمله افزایش تقاضا برای نفت خام سبک و شیرین به منظور به حداکثر رساندن تولید بنزین در پالایشگاه ها در طول دوره فصل رانندگی باعث کاهش تقاضا برای نفت خام سنگین و فوق سنگین دیگر می شود که توسط تولیدکنندگان صادر می شود و بنابراین باقی ماندن در بازارهای هدف نیاز به انعطاف بیشتری برای حفظ سهم بازار دارد. جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تجربه و تخصص چندین ساله و برخورداری از پتانسیل لجستیکی منحصر به فرد، ضمن حضور در بازارهای سنتی و رفع نیازهای مشتریان قدیمی خود، توانایی حضور در هر منطقه جغرافیایی را دارد. بازار جهانی نفت همچنین در چند ماه گذشته افزایش فروش نفت و میعانات گازی همراه با افزایش قیمت ها، کسری سنگین بودجه سال 1400 را جبران کرد و دست دولت را برای مدیریت بازار ملتهب ارز بازتر کرد. دولت برای اولین بار در سال های اخیر هیچ گونه خسارتی بابت مدیریت خود در ماه های ابتدایی سال از بانک مرکزی دریافت نکرد.

  علائم کمبود پتاسیم در بدن

استراتژی بازاریابی نفت ایران در دوره اخیر بازاریابی فعال بوده است و در این مدت ایران علاوه بر حفظ سهم خود از بازارهای گذشته، وارد بازارهایی شد که پیش از این تحت محدودیت های تشدید شده غیرقابل تصور بود.

دیدگاهتان را بنویسید