ایرانسل بار دیگر بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

ایرانسل برای دومین سال متوالی در دومین دوره از جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت جایزه ممتاز شد. 6 ستاره مسئولیت اجتماعی و سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی شد..

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره شامگاه دوشنبه 10 مرداد 1401 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و به برگزیدگان این جشنواره جوایزی اهدا شد.

ایرانسل بار دیگر بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

در این مراسم دکتر محمدمهدی برادران معاون نماینده کل صنعتی وزارت حراست، دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران و جمعی از مدیران و فعالان روابط عمومی حضور داشتند. .

در بخشی از این مراسم، پیامی توسط خانم تسوکو سوکی هارا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد و حاضران سخنرانی ویدئویی پروفسور وی. آن ویزر، رئیس انجمن بین المللی مسئولیت اجتماعی شرکت ها را تماشا کردند.

در این مراسم ایرانسل نشان 6 ستاره CSR و نشان سفیر و مروج روابط عمومی CSR به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اهدا شد.

ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با دریافت این دو جایزه توانست پیشتاز برندگان این جشنواره باشد و بالاترین جایزه این جشنواره را در حوزه مسئولیت اجتماعی کسب کند.

دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هدف بهبود و ارتقای فعالیت‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مولفه‌هایی از جمله مسئولیت‌پذیری اجتماعی، بهبود تعامل با ذینفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی و جستجو در این موسسه فرهنگی علاوه بر کمک های خیریه، روابط عمومی آرمان را انجام می دهد.

در این جشنواره به ارتباط روابط عمومی با حوزه CSR توجه شد و ارزیابی ها تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و کاربرد مدل های بین المللی در فضای کسب و کار ایران را مورد بررسی قرار داد.

  رکورد چاپ پول در تاریخ اقتصاد ایران را ببینید

ایرانسل اولین ارائه دهنده 5G در ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و ارائه خدمات ارتباطی و تلاش برای رفع کمبودهای ارتباطی در سطح کشور به ویژه در مناطق محروم در سال های اخیر با انجام فعالیت های گسترده از جمله ساخت و ساز. و نوسازی مدارس در مناطق سیل زده کاشت درخت و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته های اینترنتی رایگان به گروه های مختلف در ایام اپیدمی ویروس کرونا، راه اندازی اولین مرکز ارتباطی با مشتریان ویژه ناشنوایان به منظور تجربه واکنش بهتر گروه های حامی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها و غیره به مشترکین خود و آحاد مردم در زمینه سرمایه گذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI) خدمات ارائه دهند.

ایرانسل همچنین سال گذشته «گزارش پایداری کسب و کار» خود را منتشر کرد که برای اولین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران بود. این گزارش بر بررسی تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی تجارت ایرانسل بر جامعه ایران و مروری کوتاه بر عملکرد، تلاش ها، دستاوردها و چالش های ایرانسل در رصد و مدیریت اثرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی کسب و کار ایرانسل و همچنین بررسی اجمالی آن می پردازد. مبنای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت مقایسه سالانه شاخص‌های عملکرد سازمان با موضوع «پایداری» و «کسب و کار مسئولانه» در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید