برای اولین بار یک ماشین را به لیست رزرو انتخابی اختصاص دهید

13513 خبر اولیه

به گزارش تحریریه، سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده در دوره جدید نظارت بر فرآیند را به منظور شفاف‌سازی و بهینه‌سازی فرآیند توزیع خودرو بدون ایجاد سامانه جدید ثبت‌نام و توزیع خودرو آغاز کرده است.

تاکنون دو سامانه ثبت نام خودرو وجود دارد که یکی از آنها (سیستمی که اکثر خودروسازان در آن کار می کنند) انتخاب شده و از تمامی خودروسازان خواسته شده است که این سامانه را به اشتراک بگذارند.

با نظارت بر روند و ثبت نام خودرو، ایرادات قبلی برطرف شده و شفافیت لازم به دست آمده است. یکی از کاستی‌های فرآیند قبلی، اصلاح نشدن فهرست نهایی بود که در این مدت فهرست از نظر احراز هویت بررسی شد و 10 درصد لیست شرایط لازم را نداشت و حذف شد.

بدین ترتیب برای اولین بار تعدادی از ثبت نام کنندگان از فهرست ذخیره حذف شدند. به این ترتیب برخی از افراد منتخب که در لیست ذخیره قرار داشتند، اعلام این افراد به عنوان لیست ذخیره و سپس به عنوان لیست منتخب باعث سردرگمی شد.

شایان ذکر است برای تمامی افرادی که در لیست اصلی انتخاب شده اند و همچنین برای داوطلبانی که در لیست ذخیره قرار گرفته و سپس در لیست منتخب اصلی قرار گرفته اند یک خودرو توزیع می شود.

در این مدت به منظور افزایش سطح عرضه خودرو ضمن ایجاد شفافیت، فرآیند ثبت نام به صورت یکپارچه با 38 مدل مختلف خودرو از 6 خودروساز کشور انجام شد و 4 میلیون و 175 هزار و 352 نفر ثبت نام کردند. به تفکیک 3 میلیون و 878 هزار و 301 نفر در طرح عادی و 297 هزار و 51 نفر در طرح حمایت از خانواده ثبت نام شده اند.

  افراد مجردی که متقاضی مسکن هستند باید تا زمان تولد تحصیل یا ازدواج کنند

مجموع ظرفیت در نظر گرفته شده در خودروهای عرضه شده توسط خودروسازان در سامانه توزیع یکپارچه برای این دوره 176911 خودرو می باشد که در قالب 115 طرح فروش مختلف (فروش فوری، فوق العاده، پیش فروش کمتر از یکساله) عرضه می شود. و شرکت در دادرسی). نسبت به دوره قبل جذابیت قابل توجهی داشت.

تحویل خودرو در سامانه یکپارچه منجر به شفافیت و ایجاد یک رویه تحویل واحد برای تمامی خودروسازان و رفع نواقص مهندسی در عرضه قطرات قطرات یا تحویل خودرو به بازارهای غیرشفاف شده است.

روند ثبت نام خودرو نواقصی داشت که در این مدت برطرف شد. شامل:

عدم تایید اطلاعات هویتی نامزدها

امکان تغییر اطلاعات موبایل یا اطلاعات ثبت نام از نمایندگی های فروش

نداشتن ضمانت اجرایی قانون حمایت از خانواده و طرح جوانان جمعیت (تأخیر و ناقص برای خودروسازان اصلی و اعمال نشدن برای خودروسازان خصوصی)

عدم نظارت دقیق بر فروش خودروسازان و ایجاد تعهدات معوق و نارضایتی مشتریان در نتیجه عدم تطابق بین تعهد تولید و فروش.

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید