بهترین و موثرترین راه برای تبلیغ در یوتیوب چیست؟

تبلیغات گوگل یکی از روش های تبلیغاتی مدرن در دنیای امروز است که نمی توان آن را نادیده گرفت. اما جدای از گوگل، یافتن بهترین راه برای تبلیغات در یوتیوب نیز برای بسیاری از کاربران مهم است. زیرا یوتیوب یکی از محبوب ترین سرویس های گوگل و بزرگترین شبکه اشتراک گذاری ویدئو در جهان است. شایان ذکر است که کاربران بیش از 300 ساعت ویدئو در دقیقه در شبکه اجتماعی یوتیوب آپلود می کنند. طبق آمار، مخاطبان روزانه حدود 5 میلیارد ویدیو را در یوتیوب تماشا می کنند و هر روز که می گذرد بر این تعداد افزوده می شود. در سال های اخیر به دلیل افزایش سرعت اینترنت و تقاضا برای محتوای ویدئویی، بازاریابی ویدئویی، بازاریابی ویدئویی و تبلیغات یوتیوب توجه بسیاری از کسب و کارها را به خود جلب کرده است. طبق آمار مراکز تحقیقات بازاریابی، 87 درصد خرده فروشان از بازاریابی ویدئویی استفاده می کنند که 88 درصد از بازگشت سرمایه راضی هستند. در ادامه این راهنما شما را با بهترین و موثرترین روش تبلیغات در یوتیوب آشنا می کنیم.

image 1654972291 خبر اولیه

چه کسانی واجد شرایط استفاده از تبلیغات YouTube هستند؟

امروزه، ویدئوها روند در دنیای مدرن تبلیغات هستند. زیرا ویدئوها دارای تمام عناصری هستند که بر روی مخاطب تاثیر می گذارد، از جمله تصویر، صدا، حرکت و بعد. همانطور که قبلا ذکر شد، یوتیوب محبوب ترین و بزرگترین شبکه اشتراک گذاری ویدیو در جهان است. بنابراین می توان گفت یوتیوب در پلتفرم های ویدئویی پیشرو است. در این پلتفرم می‌توان کاربران مختلف را بر اساس علایق، سطح درآمد، گروه سنی، جنسیت، وضعیت والدین، دستگاه مورد استفاده، کلمات کلیدی و شناسایی مکان آگهی مورد هدف قرار داد. لازم به ذکر است که هدف قرار دادن ایران در تبلیغات یوتیوب امکان پذیر نیست و امکان هدف گیری دقیق کاربران ایرانی وجود ندارد. اما شرکت های خارج از ایران می توانند از فضای تبلیغاتی هدفمند یوتیوب به عنوان نوعی بازاریابی دیجیتال استفاده کنند. به عنوان مثال، شرکت هایی که در زمینه خدمات بهداشتی و آرایشی فعال هستند، می توانند با کمک تبلیغات یوتیوب، مخاطبانی را که به این حوزه علاقه مند هستند، مستقیما جذب کنند.

هزینه استفاده از بهترین روش تبلیغاتی YouTube چقدر است؟

فعال کردن تبلیغات ویدیویی YouTube از طریق Google Ads امکان پذیر است. شایان ذکر است که قیمت تبلیغات در یوتیوب کمتر از قیمت تبلیغات در موتور جستجوی گوگل است و تبلیغ کنندگان تنها زمانی که مشتریان بالقوه از ویدیوی تبلیغاتی خود بازدید می کنند. می توانند هزینه مناسب را پرداخت کنند. یکی از رایج ترین سوالاتی که در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می شود این است که چگونه قیمت تبلیغات در یوتیوب را تعیین کنیم؟ قیمت تبلیغات YouTube توسط تبلیغ کننده بر حسب CPV (هزینه هر بازدید از آگهی) و CPM (هزینه به ازای هر هزار نمایش آگهی) تعیین می شود.

  اینترنت گران است و کیفیت آن وحشتناک است

ارائه روش های تبلیغاتی در یوتیوب

برای یافتن بهترین و موثرترین روش تبلیغات در یوتیوب، باید روش های مختلف تبلیغات را بشناسید و بهترین گزینه را انتخاب کنید:

روش اول تبلیغات در یوتیوب: در جریان

این دسته از تبلیغات را تبلیغات ویدیویی می دانند. نحوه نمایش تبلیغات در یک جریان به طور معمول؛ قبل، حین و بعد از پخش ویدیوهای YouTube. به عبارت دیگر، زمانی که کاربران ویدیویی را در یوتیوب تماشا می کنند. ویدیوی تبلیغ‌کننده در کنار ویدیوی اصلی ظاهر می‌شود. ممکن است گیج شوید که اکثر کاربران ویدیوهای تبلیغاتی را تماشا نمی کنند و بلافاصله با کلیک روی گزینه رد شدن از تبلیغات صرف نظر می کنند. در نتیجه درآمد تبلیغاتی یوتیوب چندان معقول نیست. البته لازم به ذکر است که یوتیوب تنها زمانی هزینه تبلیغات را از شما دریافت می کند که کاربر حداقل 30 ثانیه ویدیو را تماشا کرده باشد. ناگفته نماند که این روش تبلیغات در یوتیوب به دو دسته قابل رد شدن و غیر قابل پرش تقسیم می شود. تبلیغات قابل رد شدن، تبلیغاتی هستند که کاربر می تواند آنها را نادیده بگیرد و به راحتی رد کند. اما تبلیغات غیرقابل رد شدن، تبلیغاتی هستند که کاربر برای دیدن بقیه ویدیوی مورد نظر خود باید آنها را تماشا کند. در نتیجه می توانید با انتخاب گزینه بدون پرش مشکل عدم مشاهده تبلیغات خود را حل کنید. البته لازم به ذکر است که تبلیغات غیرقابل رد شدن قیمت بیشتری نسبت به تبلیغات قابل رد شدن دارند.

روش دوم تبلیغات در یوتیوب: کشف

دسته‌های دیگری از ویدیوهای تبلیغاتی یوتیوب هستند که محدودیت زمانی ندارند و دقیقاً مانند یک ویدیو برای افرادی هستند که در YouTube جستجو می‌کنند. نشان داده شده است. این نوع تبلیغات ویدیویی با هزینه هایی که می پردازید ارتباط مستقیم دارد. لازم به ذکر است که این نوع تبلیغات تنها زمانی شارژ می شود که کاربران یوتیوب ویدیوی شما را انتخاب کرده و آن را تماشا کنند.

  تحویل 260 هزار خودرو در بازار تا پایان سال

روش سوم تبلیغات در یوتیوب: زره پوش

image 1654972374 خبر اولیه

تبلیغات پرکاشن موثرترین و بهترین راه برای تبلیغ در یوتیوب است. این نوع تبلیغات شامل ویدیوهای کوتاه حداکثر 6 ثانیه است که در ابتدا یا انتهای یک ویدیو دیگر پخش می شود. تبلیغات پرکاشن توسط بسیاری از کسب و کارها برای کسب درآمد در YouTube مورد هدف قرار گرفته و مورد استفاده قرار گرفته است. تنها عیب این نوع تبلیغات زمان کم است. زیرا نمی توان یک داستان طولانی را در زمان کوتاه ترسیم کرد و باید حداکثر در 6 ثانیه کسب و کار خود را به طور موثر ارائه دهید. توصیه می شود از یک تیم تبلیغاتی خلاق و ایدئولوژیک برای ایجاد بازدهی بالاتر و ایجاد ویدیوهای کوتاه و مفید برای جذب مخاطب کمک بگیرید.

روش چهارم تبلیغات در یوتیوب: OutStream

با استفاده از این مدل تبلیغاتی، ویدئوهای تبلیغاتی شما در سایت هایی که بخشی از حساب گوگل هستند به مخاطبان نمایش داده می شود. در واقع، زمانی که کاربران برای خواندن یک مقاله یا خرید یک محصول وارد یک وب سایت حساب Google می شوند. ویدیوی تبلیغاتی شما به صورت بی صدا در گوشه صفحه نمایش داده می شود. کاربران می توانند برای مشاهده و تماشا بر روی ویدیوی تبلیغاتی کلیک کنند. همچنین، اگر کاربر مایل به تماشای ویدیوی شما نیست. می توانید آن را حذف کنید. معمولاً قیمتی که یوتیوب برای این نوع تبلیغات دریافت می کند، بر اساس رعایت 50 درصد فضای صفحه تبلیغات برای مدت دو ثانیه یا بیشتر توسط کاربران محاسبه می شود و تعرفه مذکور از شما دریافت می شود.

مزایای استفاده از بهترین روش تبلیغات در یوتیوب چیست؟

مهم است بدانید که درآمد تبلیغاتی برای مشاغل مختلف یکسان نیست. اما بسته به نوع کسب و کار، هزینه و زمان صرف شده برای آن؛ متفاوت خواهد بود. اما در مجموع، استفاده از یکی از روش های تبلیغاتی یوتیوب دارای مزایایی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

image 1655108363 خبر اولیه

1) ترافیک سایت را افزایش دهید

اگر سایتی را برای فروش محصولات یا خدمات کسب و کار خود راه اندازی کرده اید؛ اولین و مهمترین قدمی که باید برای افزایش فروش وب سایت خود بردارید، افزایش ترافیک ورودی به سایت شماست. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از موثرترین روش تبلیغات در یوتیوب است. زیرا طبق آمار، شبکه اجتماعی یوتیوب بیش از دو میلیارد بازدیدکننده در ماه دارد. اکنون تصور کنید که شما فقط 0.0001٪ از این کاربران را در ماه به وب سایت خود هدف قرار می دهید. همین عدد می تواند ترافیک وب سایت شما را حدود 2000 برابر افزایش دهد. شایان ذکر است تبلیغات یوتیوب نیز می تواند نقش موثری در ارتقاء سئو سایت شما داشته باشد. به عبارت دیگر استفاده از بهترین روش تبلیغات در یوتیوب می تواند در بالا بردن جایگاه وب سایت شما نزد گوگل بسیار موثر باشد. در نتیجه توسعه سایت با کمک تبلیغات یوتیوب امکان پذیر خواهد بود.

  داستان پیامکی که بعد از یک سال و نیم مشکل را حل کرد

2. کاهش هزینه های تبلیغات

بسیاری از روش های دیگر تبلیغات مانند تبلیغات در شبکه های تلویزیونی هستند و هزینه های بسیار بالایی را به کسب و کار تحمیل می کنند. اکثر کسب و کارهای نوپا و کوچک در ابتدای رشد و توسعه خود از نظر مالی مقرون به صرفه نیستند و از عهده هزینه های بالا بر نمی آیند. استفاده از بهترین روش تبلیغات در یوتیوب می تواند یکی از موثرترین و در عین حال ارزانتر از سایر روش های تبلیغاتی باشد.

3. راندمان بالا

با استفاده از تبلیغات یوتیوب، علاوه بر پرداخت هزینه های مناسب و کمتر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی، قادر خواهید بود با گروه خاصی از مخاطبان نیز ارتباط برقرار کنید. فرض کنید شما فروشنده لوازم آرایشی هستید که مخاطبانش فقط علاقه مندان به لوازم آرایش و آرایش هستند. در شبکه اجتماعی یوتیوب، این امکان وجود دارد که تبلیغات خود را فقط برای این گروه از افراد هدف قرار دهید. بنابراین با هدف قرار دادن تبلیغات YouTube به درستی، صدای خود را به کاربران هدف خود خواهید رساند. در این صورت احتمال موفقیت و افزایش درآمد تبلیغاتی نیز افزایش می یابد.

اگر به دنبال مجموعه ای معتبر برای استفاده از بهترین روش تبلیغاتی در یوتیوب هستید; معرفی مجموعه “V Digital Marketing”. مجموعه دیجیتال مارکتینگ وی با تکیه بر مهارت و تجربه وی تمامی بسترهای لازم را برای راه اندازی کسب و کار آنلاین، طراحی وب سایت، ساخت اپلیکیشن، تولید محتوای متنی، گرافیک و انیمیشن و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از تمامی خدمات این مجموعه و ارتباط با کارشناسان بازاریابی دیجیتال وی، پیشنهاد می کنیم از وب سایت این شرکت به آدرس https://vdigimarketing.com/ دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید