تنوع دسترسی مشتریان به خدمات، سیاست اصلی افق کوروش در سال 1401

به گزارش روابط عمومی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش; حسین صبوری; مدیرعامل شرکت افق کوروش با اشاره به لزوم تمرکز بر تقویت و بهینه سازی زیرساخت های فروش آنلاین گفت: با وجود اینکه افق کوروش به دلیل گسترش شعب خود در تمامی شهرهای کشور در دسترس و نزدیک به مشتریان خود است؛ اما با توجه به توسعه فناوری و در نتیجه تمایل مشتریان به خرید آنلاین، این شرکت در نظر دارد ضمن احترام به سلیقه مردم و مشتریان و جلوگیری از انحصار، همراه با اپلیکیشن “آکالا” به عنوان اپلیکیشن ویژه فروش آنلاین افق کوروش و تارا به عنوان درگاه پرداخت آنلاین گروه صنعتی گلرنگ به مردم و مشتریان این امکان را می دهد تا از خدمات فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از طریق سایر اپلیکیشن های موجود در کشور بهره مند شوند..

مدیرعامل بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور با اشاره به تنوع مطلوب کالاها و شعب این شرکت با بیش از 3500 نوع کالای مختلف و صدور روزانه بالغ بر 750 هزار فاکتور برای فروش در سراسر کشور، افزود: فروش اینترنتی از طریق اپلیکیشن های متنوع و تنوع و سهولت خرید و پرداخت برای مشتریان، می تواند با بهبود دسترسی مشتریان، خریدی خوشایند را برای آنها رقم بزند.

  تعلیق مجوز شرکت «الی گشت» به دلیل گرانی

دیدگاهتان را بنویسید