درس تولید خودروهای هندی برای مدیران ایرانی

به گزارش تحریریه، در حالی که دو خودروساز داخلی به فکر رقابت با خودروهای خارجی و واردات هستند، کشورهای دیگر جهان نیز به فکر 5 تا 10 سال آینده خود هستند، زیرا روند تحمیلی بازار و گرایش به سمت خودروهای سبز باعث حرکت خودروهای سبز شده است. آنها برای آینده نزدیک

در حالی که ایران خودرو و سایپا در حال بررسی حذف و نصب فاضلاب، اضافه کردن رینگ‌های آلیاژی یا صندوق‌دار یا خرید خودروهای بنزینی خارج از رده خود هستند، شرکت‌های هندی در حال مذاکره با دومین خودروساز بزرگ جهان برای مکان‌یابی خودروهای برقی و چانه‌زنی هستند. ساخت مهمترین قطعات این خودروهای مدرن.

در حالی که خودروساز هندی هیچ تجربه ایرانی در این صنعت ندارد، این کشور دارای مقامات عالی دلسوز است که به جای اینکه مردم را عصبانی کنند و جیب مدیران اجاره خودرو را پر کنند، ایرانی ها را از طریق قرعه کشی استخدام می کنند. ، به آینده رو به رشد هند و کاهش تاثیر آن بر محیط زیست و تعداد تلفات خودرو در این کشور فکر کنید.

به گزارش بلومبرگ، فولکس واگن به دنبال فروش اولین خودروی الکتریکی خود با نام ID.4 در سال آینده در هند است. به گفته کارشناسان این شرکت، این کشور جنوب آسیا تحت فشار شدیدی برای پذیرش سریعتر خودروهای سبز است.

آشیش گوپتا، مدیر برند خودروی فولکس واگن در هند، در مصاحبه ای گفت: «این خودروساز آلمانی آزمایش ID.4 را در ماه سپتامبر برای قابلیت های فنی خود و در صورت لزوم سازگاری با شرایط آب و هوایی محلی آغاز خواهد کرد.

  آمریکا تصمیمی برای توقف تلاش برای احیای برجام ندارد/انتخابات کنگره مانع از تصمیم گیری دولت ضعیف بایدن می شود

ویژگی حمایت شده: لذت مشتری - VW هند - autoX

وی افزود: پس از آزمایش، این شرکت در سال آینده تعداد محدودی خودروی برقی وارد خواهد کرد.

گوپتا گفت که از آنجایی که دولت هند به خودروسازان اجازه می دهد تا تنها 2500 خودرو بدون مجوز وارد کنند، فولکس واگن سبد جهانی برق خود را برای آزمایش بازار خود وارد می کند.

وی گفت که اگرچه فولکس واگن می خواهد همه 2500 خودرو را به سرعت وارد کند، اما در دسترس بودن خودروها در سراسر جهان به دلیل وخامت محدودیت ها در زنجیره تامین یک مشکل است.

گوپتا گفت فولکس واگن انتظار دارد مونتاژ محلی خودروهای الکتریکی خود را در هند در حدود سال 2025 یا 2027 آغاز کند.

وی گفت که تا آن زمان خودروساز پیشرو آلمانی تولید باتری سبز برای خودروها را که مهمترین و گران ترین جزء خودروهای برقی در هند است به پایان رسانده و خودروهای تولید شده در آن زمان با باتری وارد بازار خواهند شد. ساخته شده در کشور

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید