در تولید هدایای تبلیغاتی خلاقانه تا کجا پیش می رویم؟

برای اینکه در انتخاب و ساخت این هدایا گمراه نشوید تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه تولید کنید و بر کسب و کار خود تأثیر بگذارید

وقتی در مورد هدایای تبلیغاتی صحبت می کنیم، منظور طیف وسیعی از فرصت هاست. بسیاری از این گزینه ها بسیار رایج هستند، مانند خودکارهای تبلیغاتی، کیف، لیوان و موارد دیگر. اگرچه این هدایا تاثیر خوبی بر نام برند شما دارند، اما اگر به دنبال جلوه ای خاص از این هدایا هستید، باید به دنبال گزینه های خاص تری باشید.

هدایای خلاقانه تر تاثیر بیشتری نسبت به هدایای تبلیغاتی معمولی خواهند داشت. هرچه هدیه ای که به گیرنده هدیه می دهید خاص تر باشد، احساسات شما جذاب تر خواهد بود. در این صورت طبیعی است که از دیدن هدایای خاص و خلاقانه تری نسبت به خودکارهای تبلیغاتی خوشحال باشیم.

حال اگر هدیه ای که انتخاب می کنید نیز کاربردی باشد، نام برند شما برای همیشه در ذهن او می ماند. به این ترتیب شما تمایز خود را از سایر شرکت ها نشان می دهید.

تولید هدایای تبلیغاتی خلاقانه به چه معناست؟

اکنون که می دانید چه تعداد هدایای خلاقانه در فرآیند بازاریابی برند شما وجود دارد، با نگرانی های جدیدی روبرو هستید. مثلا چه هدیه ای انتخاب کنیم که خلاقیت کافی داشته باشد؟

اول از همه باید به شما بگوییم که ایده های خلاقانه جدید و غیرمنتظره نیستند. برای متفاوت به نظر رسیدن و تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان، لازم نیست به گزینه های غیرمعمول فکر کنید. با ترکیب چند ایده ساده می توانید به شکل های مختلف ظاهر شوید و توجه مخاطب را به خود جلب کنید.

توصیه می کنیم پس از انتخاب هدیه مورد نظر از خود بپرسید که آیا این هدیه به اندازه کافی خلاقیت دارد یا فقط یک بسته زیبا هدیه می دهید؟

گاهی اوقات هدیه ای که انتخاب می کنید فقط نام هدیه خلاقانه را دارد. به همین دلیل وقتی به گیرنده هدیه می دهید شاید برای لحظه ای متوجه توجه او به هدیه با بسته بندی زیبا شده باشید، اما واقعیت این است که هر کاری که با ظاهر زیبای هدیه انجام داده اید در ذهن مردم وجود دارد. مخاطب، وقتی آن را باز می‌کنید، به یکباره فرو می‌ریزد.

  اتحاد با روسیه برای بقا

در این صورت تنها احساسی که در مخاطب ایجاد می شود این است که شما چیز خوبی را بسته بندی نکرده اید و به او ارائه نکرده اید. بنابراین قبل از اینکه خلاقیت در هدیه شما مهم باشد، باید به ماهیت هدیه توجه کنید.

ویژگی های هدایای تبلیغاتی خلاقانه

اگر می خواهید مخاطبان خود را با هدایای خلاقانه تحت تاثیر قرار دهید، باید به دنبال گزینه هایی باشید که برای مخاطبان شما جذاب و منحصر به فرد باشد. اما قبل از اینکه هدیه شما خلاقانه باشد، باید شرایط زیر را داشته باشد.

ارضای نیازهای شرکت یا سازمان

تصور کنید قبل از اینکه احساس گرسنگی کنید به غذا می روید. این غذاها هر چقدر هم جذاب و خوشمزه باشند، از خوردن آن ها لذت کافی نخواهید برد. ایجاد هدایای تبلیغاتی خلاقانه و استفاده از آنها قبل از نیاز به آنها به همان اندازه در تجارت شما موثر خواهد بود.

پس تا زمانی که نیاز به این نوع تبلیغات را در مجموعه خود احساس نکردید به این گزینه متوسل نشوید. در غیر این صورت صرفاً با ارائه هدایای تبلیغاتی هزینه های کلانی خواهید کرد. تا زمانی که به اندازه کافی در ذهن مخاطب شناخته شوید.

شرکت ها و مجموعه ها مناسبت ها و فرصت های زیادی برای هدیه دادن به مخاطبان خود دارند که یکی از این مناسبت های بسیار مهم شب یلدا است. قطعا هدایای تبلیغاتی شب یلدا باید هدایایی خلاقانه و خاص باشد که در خاطره مخاطبان شما بماند.

%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%B1 خبر اولیه

نیازهای مخاطب را در دل خود جای دهید

همچنین ممکن است هدیه ای دریافت کنید و آن را دوست نداشته باشید. به یاد داشته باشید زمانی که این هدیه به شما داده شد. چه احساسی داشتی؟ مطمئنا از این هدیه راضی نبودید و به احتمال زیاد گوشه ای از اتاق یا کمد شما بخشی از هدیه بوده است.

ما با هدایای تبلیغاتی تمام تلاش خود را می کنیم تا هدیه ای به مخاطب ارائه کنیم که تمام احساسات آنها را تسخیر کند و هدیه تحمل این سرنوشت را نداشته باشد. زیرا در این صورت هیچ تاثیری بر کسب و کار خود نخواهید دید.

  پارلمان واردات خودرو را ضروری می داند

برای این کار باید لیستی از مخاطبین خود و نیازهای آنها داشته باشید. آیا می دانید مخاطبان شما در طول روز از چه دستگاه هایی استفاده می کنند؟ چه تجهیزاتی زندگی آنها را آسان می کند؟ جایی که آنها سفر می کنند و غیره می توانند به شما در انتخاب هدایای بهتر کمک کنند.

گاهی اوقات هدایای تبلیغاتی بسیار خلاقانه هستند، اما در ساخت آنها هیچ توجهی به مخاطب و نیازهای آنها نمی شود. در آن صورت، نباید انتظار داشته باشید که این هدایا تأثیر کافی بر مخاطبان شما داشته باشد.

آیا آنها همه چیزهای خلاقانه و متفاوت را دوست خواهند داشت؟

بسیاری از مردم به طور غریزی عاشق خلاقیت هستند، اما این بدان معنا نیست که کل مخاطب جذب هدایای خلاقانه می شود. بسیاری از هدایای خلاقانه ارائه شده مطابق با سلیقه همه افراد جامعه نیست. به همین دلیل به احتمال بسیار زیاد مخاطبان زیادی جذب هدایای خلاقانه نمی شوند.

اگر قبل از انتخاب هدایای خلاقانه به ویژگی های مخاطبان خود نگاه کنید، مشخص می شود که این هدایا تأثیر مثبتی در روند کاری شما خواهند داشت.

از تاثیر بسته بندی غافل نشوید

داستان به انتخاب و تولید هدایای تبلیغاتی خلاقانه ختم نمی شود. شما باید تمام جنبه های ارائه هدایای تبلیغاتی را در نظر بگیرید.

حقیقت این است که هنگام تهیه یک هدیه، اولین چیزی که توجه مخاطب را به خود جلب می کند، هدیه نیست. در نگاه اول می توانید بسته بندی هدیه را ببینید. هر چه برای هدیه تبلیغاتی خود خرج کنید بدون بسته بندی زیبا دیده نمی شود.

چیزی که در مورد هدایای تبلیغاتی اهمیت دارد این است که مخاطب شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین اگر با بسته بندی ساده و ساده توجه اولیه مخاطب را از دست بدهید، شانس کمتری برای جلب توجه خواهید داشت.

قیمت هدایای تبلیغاتی خلاقانه

اگر می خواهید هدایای تبلیغاتی خلاقانه تولید کنید، قطعا باید زمان و هزینه بیشتری برای دیدن برند خود صرف کنید. معمولا به دلیل اینکه تولید و بسته بندی این هدایای تبلیغاتی زمان زیادی می برد، قیمت این هدایا از هدایای معمولی بالاتر خواهد بود.

  تداوم بی تدبیری در صنعت خودرو ایران

هدایایی که به طور خاص برای تبلیغ یک برند یا تجارت خاص طراحی شده اند، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

هزینه احتمالاً شما را در این مورد نگران خواهد کرد. اما همیشه به یاد داشته باشید که با انتخاب درست، تمام هزینه های کسب و کار شما جبران می شود.

اما در اینجا یک مشکل مهم وجود دارد و آن این است که گاهی مدیران گزینه های گران قیمت را به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می کنند. بدون اینکه بدانید ماهیت این هدایا هیچ تاثیر مثبتی بر برند شما ندارد.

حتی زمانی که گیرنده این هدیه را می بیند، ممکن است نه تنها متوجه ارزش مورد نظر شما نشود، بلکه قیمت هدیه را نیز متوجه نشود. اگرچه منظور هدایای تبلیغاتی برای نشان دادن قیمت آنها نیست، اما واقعیت این است که با هدایای لوکس و خاص می توانید نظر مخاطب را به خود جلب کنید و تاثیر مثبتی در ذهن او به جا بگذارید.

پس به ماهیت هدایا و همچنین خلاقیت آنها توجه کنید. گاهی اوقات جمع آوری چندین هدیه تبلیغاتی جدید و متفاوت آنقدرها که به نظر می رسد خلاقانه و جذاب نیست.

خلاقیت بی نظیری را با حس هفتم تجربه کنید

اکثر مدیران عادت دارند به دنبال گزینه های ساده و رایج برای تبلیغ برند خود باشند. این گزینه ها ممکن است در ابتدا معقول به نظر برسند، زیرا هزینه کمتری برای مدیران دارند، اما واقعیت این است که آنها در تبلیغ برند شما به اندازه کافی موفق نیستند.

پس منطقی است که کمی بیشتر خرج کنیم و با گزینه های خلاقانه و متفاوت مخاطب را جذب کنیم. در غیر این صورت فقط سرمایه شما از بین می رود.

اگر می خواهید هدایای تبلیغاتی خلاقانه ای برای تبلیغ کسب و کار خود تولید کنید، احساس هفتم در اختیار شماست. از ایده های تیم ما استفاده کنید و به گونه ای متفاوت وارد این عرصه شوید. در این مجموعه با دقت و شیدایی خاص خاص ترین هدایا را انتخاب کرده و با بسته بندی های متفاوت در اختیار مخاطبان شما قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید