بر اساس سرمقاله، استفان وینکلمان، مدیرعامل لامبورگینی به روزنامه آلمانی Welt am Sonntag گفت: «پس از هیبریداسیون او. [دو رگه بنزینی -برقی] باید منتظر ماند و دید که آیا امکان دوام خودروهای بنزینی بعد از 2030 وجود دارد یا خیر؟ یکی از راههای حفظ موتورهای احتراق داخلی، جایگزینی بنزین با سوختهای صنعتی مصنوعی است.
ماه گذشته، لامبورگینی اعلام کرد که اولین خودروی تمام الکتریکی آن قبل از سال 2030 عرضه نخواهد شد، اما اکنون توجه بیشتری را به خود جلب کرده و این خبر را اصلاح کرده و گفته است که لامبورگینی تمام الکتریکی در نیمه دوم این دهه عرضه خواهد شد.
لامبورگینی و رقبای اصلی اش فراری، استون مارتین، لاگوندا و مک لارن، با این واقعیت دست و پنجه نرم می کنند که بدون از دست دادن عملکرد [قدرت، سرعت و شتاب] گذار از بنزین به برق را طی کنید، به خصوص که قیمت های درجه یک آنها به دلیل عملکرد بالای آنها است و حفظ قیمت های بالا بدون حفظ عملکرد بالا تقریبا غیرممکن است.
پایان /