مدیرعامل ایران خودرو: همه به خود اجازه حمله به صنعت خودرو را می دهند

13526 خبر اولیه

به گزارش سرمقاله، مهدی خطیبی در دیدار با مدیران روابط عمومی گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان اینکه در سال های اخیر توجه چندانی به تولید با کیفیت نشده است و افزایش تولید معیاری برای سنجش کارایی محصولات است، گفت: در تلاش هستیم تا رضایت مشتریان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به تاثیر اخبار منفی در جامعه بر اخبار مثبت و امیدوارکننده گفت: باید با تولید محتوای مناسب مردم را از فرصت های صنعت خودرو و دستاوردهای آن آگاه کنیم و در این راستا واحدهای ارتباطی گروه زیرمجموعه نیز نقش بازی کند.

حتیبی با اشاره به وضعیت فعلی صنعت خودرو گفت: ما بزرگترین منتقد این موضوع هستیم و می دانیم که به موضوع کیفیت به درستی و شاید پرداخته نشده است، اما برخی هجمه های رسانه ای به مسائل و مشکلات رو به رشد باعث شده است عموم مردم فکر کنند که صنعت خودروسازی کشور مخدوش است.

وی صنعت خودروسازی را صنعتی پیچیده با حلقه های متعدد قبلی و بعدی در زنجیره تولید عنوان کرد و گفت: خودرو نقش مهمی در زندگی روزمره مردم دنیا دارد اما در سال های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی کشور به این معناست که در زندگی مردم چند برابر شده است تا آن را به ثروت و سرمایه تبدیل کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، انتشار مجدد اخبار مثبت را در مقایسه با اخبار منفی ضعیف ارزیابی کرد و با تاکید بر تمایز محتوای صحیح با نسخه قبلی، گفت: یکی از دلایل انتشار اخبار منفی برای صنعت خودرو کشور است. و گروه هایی که روابط عمومی باید به مردم کمک کند تا محتوای صحیح را شناسایی کرده و با ارائه اطلاعات صحیح آن را بازنشر کنند.

  صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

وی ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان برای دریافت بازخوردهای مثبت و صحیح از آن را بسیار مهم می داند و می گوید: فعالیت های اطلاع رسانی باید هوشمندانه و منظم و با سرعت و دقت بالا انجام شود و واحدهای ارتباطی به عنوان پیشتاز این حرکت باید تمام تلاش خود را بکار گیرد.«برای انتقال صحیح اطلاعات و جلوگیری از ایجاد فضای خیالی در حاشیه صنعت استفاده می شود.

حتیبی با بیان اینکه در تمامی شاخص های تولید، فروش، صدور اسناد و تحویل خودرو از ابتدای سال تاکنون نسبت به سال گذشته روند صعودی داشته ایم، گفت: در کل تولید خودرو 56 درصد افزایش، 43 درصد افزایش داشته است. رشد صدور اسناد یا افزایش 16 درصدی تحویل خودرو یکی از دستاوردهای مهمی است که در شرایط تحریم و تکیه بر توان تولیدکنندگان در کشور به دست آمده است.

وی توقف کار در سه مرحله را گامی مهم در کاهش هزینه ها و ارتقای کیفیت خودروها دانست و گفت: پیش از این این تولید محصول در حال ساخت نامیده می شد. اطلاعات دقیقی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

حتیبی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که همه می توانند با حداقل آگاهی به این صنعت حمله کنند، افزود: با اجرای 161 طرح، مسیر تغییر کیفیت محصول و توقف تولید خودروهای ناقص را در پیش گرفته ایم. کیفیت به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

وی با بیان اینکه توقف تولید خودروهای ناتمام حداقل 25 درصد افزایش کیفیت محصول را به همراه خواهد داشت، گفت: نتایج پروژه های کیفی با تاخیر مواجه می شود اما گروه صنعتی ایران خودرو متعهد به ارتقای کیفیت و عرضه محصولات جدید است. می داند و در این مسیر دست از تلاش برنمی دارد.

  خروج بیش از 70 زائر ایرانی برای حج

در این نشست مدیر ارتباطات و امور بین الملل هودرو نیز به تشریح رویکردهای جدید ارتباطی در این خودروساز پرداخت و برنامه های تدوین شده برای ارتقا و بهبود وضعیت موجود را تشریح کرد.

محمود نیک دهگان بر ایجاد تحول سیستمی در 11 حوزه ارتباطی تاکید کرد و از مدیران روابط عمومی گروه صنعتی ایران خودرو خواست تا با همدلی و مشارکت، زمینه بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در این گروه صنعتی را فراهم کرده و مسئولیت پذیر باشند. جلوگیری به موقع و سریع از تأثیر مخاطب از حملات نادرست رسانه ای.

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید