مردم دائماً از نمایندگی های خدمات پس از فروش شاکی هستند

11419 خبر اولیه

به گزارش سرمقاله، خوجت الله فیروزی نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه ارائه خدمات به نمایندگی های خدمات پس از فروش گفت: گزارش های متعددی مبنی بر بی کیفیتی خودروهای سافاری وجود دارد که مردم از خودروسازان دریافت می کنند؛ به طوری که خودروهای سافاری با کیفیت بالا مواجه می شوند. بر اساس این گزارش ها، بسیاری از قطعات خودروهای صفر از ابتدای تحویل معیوب هستند و مردم باید برای تعمیر آن قطعات به نمایندگی های خدمات پس از فروش مراجعه کنند، هرچند تنها چند هفته یا چند ماه از تحویل آن می گذرد.

سخنگوی مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر اینکه در نمایندگی های خدمات پس از فروش در پذیرش مشتری مشکلات زیادی وجود دارد و مردم نمی توانند به راحتی از خدمات آنها استفاده کنند، بسیاری از قطعات از ابتدای شروع به کار نیاز به تعویض دارند. تحویل: «همچنین کیفیت خوبی ندارند و در برخی موارد طبق منابع مشهور، ابتدا از قطعات استفاده شده استفاده می‌شود.

وی افزود: انتظار نمی رود خودروهای صفر و نو به نمایندگی های پس از فروش بروند، اما در صورت خرابی یکی از قطعات خودرو باید آن قطعه به صورت رایگان در این نمایندگی ها تعویض شود زیرا عمر هر قطعه به شرح زیر است. : «استاندارد مشخص است و ضمانت خودروساز برای این موضوع باید معتبر باشد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: ابتدا خودروسازان باید در تولید خودرو از قطعات باکیفیت استفاده کنند تا مردم نگران نباشند و در مرحله بعد نمایندگی های خدمات پس از فروش مشتری را قبول نمی کنند و نکته بعدی تعویض رایگان قطعات معیوب است. .

  استفاده هند از امتیاز نفت روسیه

عضو کمیسیون صنعت و معدن در مجلس با اشاره به تعهدات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارائه خدمات مناسب توسط نمایندگی های خدمات پس از فروش، تصریح کرد: معیوب و بی کیفیت و … پیشگیری.

به گفته فیروزی، کمیسیون تحقیق و تفحص از خودروسازان نیز باید در جریان بررسی وضعیت صنعت خودرو به موضوع افرادی که مدام به نمایندگی های خدمات پس از فروش شکایت دارند رسیدگی کند.

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید