نکاتی برای ثبت علامت تجاری و علائم تجاری

نکته از ثبت علائم تجاری و علائم تجاری وی علاوه بر شناسایی محصولات و بهره مندی از آنها، کالاها و خدمات تولید شده را نیز در انحصار خود دارد. در واقع با ثبت علامت تجاری می توانیم از سوء استفاده و کپی برداری از نام انحصاری محصولات خود در برابر افراد سودجو محافظت کنیم. در انتخاب نام برند باید به این نکته توجه داشت که نامی که انتخاب می کنید دقیقاً یا بیش از پنجاه درصد مشابه نام برندهای دیگر نباشد. همچنین در انتخاب نام برند از انتخاب نام های اغوا کننده و غیر واقعی خودداری کنید.

بهترین راه برای صرفه جویی در زمان و هزینه، استعلام نام انتخابی در سامانه اداره مالکیت معنوی قبل از ثبت علامت تجاری است. راه دیگر این است که از کارشناسان و مشاوران برای ثبت نام جدید، مشاوره و راهنمایی بخواهید. کارشناسان ما از ابتدا تا انتها ثبت علائم تجاری و علائم تجاری شرکت شما در کنار شما خواهد بود.

ثبت علامت تجاری و علامت تجاری

برای ثبت علامت تجاری چه مراحلی را باید طی کنیم؟

سطوح ثبت علائم تجاری و علائم تجاری، فرآیندی اصولی و در عین حال زمان بر. اما لازم نیست نگران زمان ثبت علامت تجاری خود باشید. کارشناسان ثبت جدید در اسرع وقت علامت و علامت تجاری شرکت شما را به بهترین نحو ثبت خواهند کرد. کارشناسان و مشاوران جدید ثبت نام با تجربه ارزشمند در ثبت شرکت و برند می توانند کار شما را از صفر تا صد جهت تکمیل ثبت نام هدایت کنند. حال برای آشنایی شما با مراحل ثبت علامت تجاری اشاره ای کوتاه به مراحل آن می کنیم.

1- در مرحله اول باید نام برند خود را انتخاب کنید. هنگام انتخاب برند باید در نظر داشته باشید که مشمول عناصر ممنوعه در ثبت نمی شود. نام برند شما باید نماد هویت و هویت محصول شما باشد، پس در انتخاب آن دقت کنید.

  دولت اصلی بیش از 60 درصد هزینه های مسکن تهران را می پردازد

ثبت علامت تجاری را با ثبت های جدید تجربه کنید

2- مرحله بعدی ثبت علائم تجاری و علائم تجاری، استعلام نام انتخابی سامانه مدیریت مالکیت فکری است. به این ترتیب دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان اضافی برای ثبت علامت تجاری خود نخواهید داشت. استعلام نام علامت تجاری به ما می گوید که آیا برند انتخاب شده قبلاً ثبت شده است یا بیش از پنجاه درصد شبیه به مارک دیگری است. انجام یک استعلام میزان عدم تایید نام انتخابی شما توسط اداره علائم تجاری را کاهش می دهد.

3- در مرحله سوم باید مدارک لازم تهیه شود ثبت علائم تجاری و علائم تجاری نشان دادن در قسمت بعدی و در قسمت بعدی مدارک لازم برای ثبت علامت تجاری را بررسی خواهیم کرد.

4- در آخرین مرحله از مراحل ثبت علائم تجاری و علائم تجاریشما باید برای اعلامیه علامت تجاری اقدام کنید. در این مرحله با ثبت نام در سایت اداره ثبت مالکیت معنوی وارد قسمت مربوط به ثبت علامت تجاری می شوید و فرم های مربوطه را پر کرده و مدارک از پیش آماده شده را بارگذاری می کنید.

لازم به ذکر است برای تایید سامانه توسط سامانه باید گواهی امضای خود را قبل از دفترخانه اخذ و در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایید. در نهایت پس از انجام تمامی این مراحل و دو هفته پس از ارسال درخواست شما، تایید یا عدم تایید درخواست علامت تجاری در این سایت اعلام خواهد شد. در صورت عدم اعتراض به نام انتخابی شما توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، علامت تجاری شما تایید خواهد شد.

برای ثبت علامت تجاری به چه مدارکی نیاز داریم؟

از آنجایی که متقاضیان ثبت علامت تجاری اشخاص حقیقی و حقوقی هستند، مدارک مربوط به کار هر یک را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد. ابتدا مدارک مربوط به اشخاص حقوقی و سپس مدارکی که افراد باید ارائه دهند را توضیح می دهیم.

  صفحه مورد نظر شما یافت نشد.

مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری برای اشخاص حقوقی

  • اصل کارت ویزیت برای متقاضیان متقاضی استفاده از علامت لاتین.
  • کپی مدارک هویتی مدیر عامل شرکت و کلیه سهامداران و اشخاص حق امضا (کارت ملی و شناسنامه).
  • اطلاعیه مربوط به تاسیس شرکت که در آن موضوع و موضوع فعالیت شرکت قید شده باشد.

قبل از ثبت علامت تجاری، نامی را که انتخاب کرده اید بپرسید

  • کپی مجوز راه اندازی که نشان دهنده زمینه فعالیت شرکت می باشد.
  • اطلاعیه آخرین تغییرات این شرکت در روزنامه رسمی منتشر شده است.
  • ارائه مدارک هویتی وکیل یا نماینده قانونی شرکت (شناسنامه و کارت ملی) در صورتی که مسائل مربوط به ثبت علامت توسط وکیل یا نماینده شرکت پیگیری شود.
  • ارائه مدارک مربوط به آدرس، تلفن و کد پستی شرکت و همچنین شماره موبایل و پست الکترونیکی سهامداران و کلیه اعضای دارای حق امضا.

مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری برای اشخاص حقیقی

  • گواهی امضا شده توسط اداره.
  • در صورت لاتین بودن برند انتخابی، کارت ویزیت ارائه دهید.
  • کپی مدارک هویتی داوطلب ثبت علائم تجاری و علائم تجاری (شناسنامه و کارت ملی)
  • وجود پروانه شروع به کار در زمینه شغلی یا خدماتی متقاضی. به عنوان مثال اگر فردی در زمینه لوازم خانگی فعالیت می کند باید پروانه کسب خود را که از صنف مربوطه دریافت کرده است در هنگام ثبت علامت تجاری به عنوان یکی از مدارک لازم ارائه کند.
  • آدرس، کد پستی و تلفن شرکت و همچنین شماره تلفن همراه و ایمیل مدیر عامل یا شخص متقاضی ثبت علامت و علامت تجاری را ارائه دهید.

ثبت نام جدیدپیشرو در ارائه خدمات ثبت نام

امیدواریم برای ارائه مطالب مرتبط اینجا باشید ثبت علائم تجاری و علائم تجاریاطلاعات خوب و مفیدی برای شما عزیزان قرار دادیم. خوشحالیم برای ثبت هر گونه شرکت و مسائل مربوط به ثبت شرکت در کنار شما هستیم. ثبت نام جدید با تیم تخصصی متشکل از مشاورین و کارشناسان مجرب آماده رسیدگی به ثبت نام شما در مواردی از جمله; برای ثبت انواع شرکت، ثبت برند و علامت تجاری، ثبت طرح صنعتی، ثبت و دریافت کارت بازرگانی، کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده و همچنین ثبت شرکت خود در خارج از کشور به بهترین نحو. کارشناسان ما تمامی مراحل ثبت نام شما را از صفر تا صد در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد. توصیه می کنیم قبل از هر گونه ثبت نام با ما مشورت کنید. مشاوران ما شما را برای رسیدن به اهدافتان به صورت رایگان راهنمایی می کنند.

  واردات همه چیز خوب است به جز یک چیز!

ثبت نام جدید با شما در طول شبانه روز

رجیستری جدید مفتخر است با کادری مجرب از مشاوران و کارشناسان فنی به صورت 24 ساعته آماده باشد و بهترین مشاوره را برای شما در جهت انجام سریع و بهینه درخواست راهنمایی و راهنمایی کند. پس از مشاوره و در صورت تمایل می توانید قرارداد کار، سایر موارد مرتبط را منعقد کنید ثبت علائم تجاری و علائم تجاری به ما بسپار در صورت تمایل می توانید با استفاده از فرم های موجود در سایت پیام خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما پس از بررسی درخواست شما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. به شما که قصد ثبت شرکت یا ثبت علامت تجاری و علامت تجاری شما در داخل و خارج از کشور دارید. توصیه می کنیم از یکی از راه های زیر با ما تماس بگیرید.

شماره ی ادرس. تهران، ستارخان، خیابان اکبریان آذر، واحد غربی، 12

آدرس سایت: https://sabtino.com/

تلفن های تماس (24 خط ویژه) 66909670 – 021

دیدگاهتان را بنویسید