هدف ایران خودرو رنگ آمیزی شهرهاست

15254 خبر اولیه

به گزارش تحریریه، محمد شفیعی نژاد با اشاره به تعدد و تنوع رنگ های جدید ایران خودرو، ایجاد تنوع در رنگ های محصولات را نتیجه مطالعات بازاریابی و تولید بر اساس سلیقه و ذائقه مشتریان می داند. تغییر چهره مبلمان شهری و بیان کرد: این 11 رنگ جدید شامل نقره ای تیتانیوم، قهوه ای کادر، مشکی آبنوسی، آبی متالیک، آبی خزری، قرمز رژگونه، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز غازی، سبز انگوری و قهوه ای نسکافه ای است.

وی با بیان اینکه امکان اعمال رنگ های جدید برای تمامی محصولات ایران خودرو وجود دارد اما در مرحله اول به عنوان نمونه از این رنگ ها در خودروی 207 پانوراما استفاده شد، گفت: تاکنون روال پاشش رنگ نقره ای تیتانیوم بر روی آن انجام می شد. تارا اما هم اکنون خودروی پژو 207 و در آینده ای نزدیک خودروی دنا اتوماتیک نیز با این رنگ تولید و تحویل می شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو این خودروساز را برنامه هایی برای تنوع رنگ محصولات خود عنوان کرد و افزود: درصد خودروهای رنگی در کشور بسیار کمتر از آمار جهانی است و این اقدام در راستای تحقق این امر است. نیاز برخی از مشتریان و تنوع محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و تغییر چهره شهرها اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه ایران خودرو از ظرفیت فنی و ساختار مهندسی و تجهیزات بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این خودروساز توانایی تولید و پاشش رنگ های مختلف بر روی انواع خودروها را دارد و علاوه بر رنگ های مختلف، قابلیت اسپری و پاشش را نیز دارد. ماشین تولید کند دو رنگ نیز در این مجموعه ایجاد شد و از این پس می توانیم خودروهای دو رنگ در رنگ های مختلف تولید کنیم.

  تکذیب دروغ های رسانه ای عربستان - بررسی رسانه های تحریریه

شفیع نژاد با اشاره به اینکه دو پژو 206 تیپ سه و چهار تیپ و پژو 207 اتوماتیک مجوز تولید دو رنگ با رنگ های مختلف را دریافت کرده اند، افزود: به عنوان نمونه چند دستگاه تارا با سقف دو رنگ تولید شد و امکان آن وجود دارد. تولید انبوه دارد اما این اقدام در حال حاضر در دستور کار معاونت فروش و تولید ایران خودرو قرار ندارد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به دلایل عدم استقبال مشتریان از محصولات با رنگ های مختلف، گفت: به طور کلی مشتریان نگران این هستند که در صورت عدم دریافت خدمات مطلوب، نتوانند خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند. نیاز به تعمیر رنگ خودرو و به همین دلیل معمولاً خرید محصولات با رنگ های خاص ترجیح داده نمی شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات پس از فروش در زمینه رنگ های خودرو تاکید کرد: به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که با وجود دستگاه های رنگ آمیزی بسیار پیشرفته موجود در کارگاه های مرکزی ایران خودرو که رنگ های خاص را نیز در تمام طول عمر خودرو حفظ می کنند. ، نیاز به اصلاح رنگ محصول و استفاده از خدمات پس از فروش در این زمینه وجود دارد، تولید و اسپری رنگ بدون ایجاد سایه (سایه) و دو رنگ کاملاً امکان پذیر است.

شفیعی نژاد با بیان اینکه طبق دستور و ابلاغ مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو سازوکاری برای فروش محصولات با رنگ های مختلف در سایت های فروش ایجاد می کنیم، گفت: نمایشگاه هایی نیز در سطح شهر برگزار می شود تا مشتریان بتوانند . این مراکز رنگ های مختلف محصولات ایران خودرو را به دقت رصد کرده و در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه های فروش محصول مورد نظر را در رنگ انتخابی سفارش دهند.

  دلیل تاخیر در افزایش مستمری ها

به گفته وی، جوانان کشور و مشتریانی که به دنبال فروش آنی محصولات نیستند، از رنگ های جدید استقبال خواهند کرد.

معاون بازاریابی و فروش خودرو ایران افزود: آمادگی کامل برای تولید و عرضه رنگ های مورد نیاز مشتریان را با کیفیت بسیار بالا داریم. محصولاتی با رنگ های جدید و متنوع می توانند ظاهر شهر و کشور را تازه کنند و زیبایی بصری ایجاد کنند.

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید