ویتامین های مورد نیاز افراد دارای اضافه وزن

محققان دریافته اند که با افزایش وزن افراد، نیاز آنها به ویتامین C افزایش می یابد.

محققان نیوزلندی در دانشگاه اوتاگو به این نتیجه رسیده اند که به ازای هر 10 کیلوگرم وزن اضافی در مقایسه با وزن طبیعی، 10 میلی گرم ویتامین C اضافی برای حفظ پاسخ ایمنی مطلوب در انسان مورد نیاز است.

مطالعات قبلی وزن بالاتر را با سطوح پایین ویتامین C مرتبط دانسته اند، اما مشخص نیست که چه مقدار ویتامین C اضافی برای حل مشکلات وزن آنها لازم است.

این یافته ها که در مجله بین المللی تغذیه و با حضور محققان آمریکایی و دانمارکی منتشر شده است، نتایج دو مطالعه مهم بین المللی قبلی را ترکیب می کند.

طبق گزارش Crown Pandemic، افراد دارای اضافه وزن بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید Covid-19 هستند. ماندن؛ به خصوص که ذات الریه یکی از عوارض اصلی کووید-19 است و بیماران مبتلا به ذات الریه معمولا سطوح پایین ویتامین C دارند.

یک فرد با وزن 60 کیلوگرم در رژیم غذایی عادی نیوزلند روزانه 110 میلی گرم ویتامین C دریافت می کند. برای اکثر افراد، می توان آن را از طریق یک رژیم غذایی متعادل ارضا کرد. بر اساس نتایج این مطالعه، به عنوان مثال، یک فرد با وزن 90 کیلوگرم به 30 میلی گرم ویتامین C بیشتر نیاز دارد، یعنی. 140 میلی گرم در روز.

افزایش دریافت ویتامین C با مصرف بیشتر غذاهای غنی از این ویتامین مانند میوه ها و سبزیجات یا مصرف مکمل های ویتامین تامین می شود. اگر کمی اضافه وزن دارید، می توانید با خوردن کمی بیشتر میوه، کمی ویتامین C بیشتری دریافت کنید.

  دولت قبل مردم را نسبت به بورس بی اعتماد کرد

البته اگر به خوردن میوه علاقه ندارید، به دلیل بیماری هایی مانند دیابت رژیم غذایی محدودی دارید، یا به دلیل مشکلات مالی در دسترسی به میوه ها و سبزیجات مشکل دارید، مصرف مکمل های ویتامین C که اغلب نسبتاً ارزان هستند، ممکن است یک مشکل باشد. جایگزین خوب

اگر از مکمل های مولتی ویتامین استفاده می کنید، به مقدار ویتامین C روی برچسب آن توجه کنید، زیرا گاهی اوقات مقدار ویتامین C در برخی از این محصولات کم است.

دیدگاهتان را بنویسید