کاربران توییتر را چهار برابر می کند

7003 خبر اولیه

طبق سرمقاله، از زمانی که ایلان ماسک پیشنهاد خرید توییتر را داد، یکی از بزرگترین سوالات بسیاری از کاربران این است که چگونه شبکه اجتماعی متعلق به او تغییر خواهد کرد. ما هنوز راه زیادی تا رسمی شدن این قرارداد در پیش داریم، اما ماسک باید دیدگاه های خود را در توییتر برای جذب سرمایه گذاران برای دریافت بودجه مورد نیاز خود ارائه دهد. نیویورک تایمز یک نسخه از سند Mask Outlook را دریافت کرد که در اختیار سرمایه گذاران قرار داد که مهمترین آنها در زیر توضیح داده شده است.

به گفته Engadget، ماسک قصد دارد کاربران ماهانه توییتر خود را از 217 میلیون تا پایان سال 2021 به نزدیک به 600 میلیون تا سال 2025 و 931 میلیون تا سال 2028 افزایش دهد. 6 سال. ماسک همچنین می خواهد 104 میلیون مشترک برای این سرویس داشته باشد که در حال حاضر آن را X می نامد. جزئیاتی در مورد سرویس X وجود ندارد، اما ماسک به طور غیرمستقیم به تجربه توییتر بدون تبلیغات اشاره می کند.

ماسک در مورد برخی از اهداف بلندپروازانه درآمدی خود جزئیات زیادی ارائه می دهد. او معتقد است که توییتر می تواند درآمد سالانه خود را تا سال 2028 از 5 میلیارد دلار در سال گذشته به 26.4 میلیارد دلار افزایش دهد. ماسک قصد دارد تنوع زیادی در نحوه درآمدزایی توییتر ایجاد کند. در حال حاضر حدود 90 درصد از درآمد این شبکه اجتماعی از طریق تبلیغات به دست می آید و ماسک می خواهد این میزان تا سال 2028 به 45 درصد کاهش یابد. پیش بینی وی شامل 12 میلیارد دلار درآمد تبلیغات و 10 میلیارد دلار درآمد اشتراک است.

  مقاومت برنج‌کاران در برابر قیمت‌های پیشنهادی خرید

توییتر برای دستیابی به این اهداف قطعاً باید از کاربران خود پول بیشتری دریافت کند. ماسک پیش بینی می کند که تعداد مشترکین توییتر آبی تا سال 2025 به 69 میلیون و تا سال 2028 به 159 میلیون نفر برسد. توییتر بلو در نوامبر گذشته در ایالات متحده راه اندازی شد و برای اشتراک ماهیانه 3 دلار هزینه دارد. کاربران این سرویس به امکاناتی مانند عدم مشاهده تبلیغات، امکان لغو ارسال توییت و چندین ابزار دیگر دسترسی دارند. بدیهی است که ماسک برای تشویق کاربران به استفاده از اشتراک توییتر Blue و X اهمیت زیادی قائل است.

ماسک همچنین قصد دارد تا سال 2023 با راه اندازی کسب و کار توییتر، 15 میلیون دلار جمع آوری کند که تا سال 2028 به حدود 1.3 میلیارد دلار خواهد رسید. توییتر در حال حاضر ویژگی های خرید و پرداخت بسیار محدودی را ارائه می دهد که نیویورک تایمز تأثیر قابل توجهی بر درآمد شرکت ندارد.

نیویورک تایمز جزئیاتی در مورد چگونگی دستیابی ماسک به این اهداف ارائه نکرد. با این حال او پس از انعقاد قرارداد خرید خود در توییتر، انتظارات زیادی از این شبکه اجتماعی دارد. می توان انتظار چهار برابر شدن کاربران و همچنین افزایش پنج برابری درآمد شرکتی مانند توییتر را داشت و از طرفی باید توجه داشت که هدف ماسک از این خرید 44 میلیارد دلاری قطعا حفظ وضعیت موجود نبوده است. .

منبع: زومیت

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید