کیفیت خدمات پس از فروش سایپا

12859 خبر اولیه

به گزارش سرمقاله به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سید محمدرضا موسوی گفت: برای احترام به مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت، سایپایدک طی دو سال اخیر به بالاترین امتیاز رضایت مشتری دست یافته است و این موفقیت نشان می دهد که با تلاش شبکه گسترده خدمات پس از فروش ، کیفیت خدمات نسبت به گذشته بهبود یافته است.

وی ادامه داد: شرکت سایپایدک با صعود و تعریف پروژه های بهبود توانسته است در جهت جلب رضایت مشتری و تکریم مشتری گام های مهمی در این راستا بردارد.

مدیرعامل سایپایدک گفت: بر اساس برآوردهای وزارت صمت 95 درصد نمایندگی های مجاز گروه سایپا رتبه های اول و دوم را کسب کرده اند و اهداف ارتباطی وزارت صمت در رتبه بندی نمایندگی های مجاز به طور کامل محقق شده است.

موسوی با اشاره به اهمیت آموزش فنی مستمر در شبکه خدمات پس از فروش گفت: یکی از مواردی که مدیران ارشد سایپایدک همواره در بحث آموزش مد نظر داشته اند، همکاری با دانشگاه ها، مراکز فنی و حرفه ای و به روز رسانی استاندارد است. آموزشی است که با همکاری های ذکر شده موفق به تدوین و به روز رسانی استاندارد خدمات پس از فروش خودرو در سمت های تعمیرکار، نجات و سرویس در وزارت آموزش و پرورش شدیم.

وی به ظهور خودروهای جدید سایپا در بازار اشاره و بر آمادگی بالای شبکه نمایندگی ها برای ارائه خدمات جامع و با کیفیت، برنامه ریزی و اجرای مکانیزم صحیح عیب یابی و کنترل کیفی فعال و کاهش بازدهی از 11.7 به 1.8 درصد تاکید کرد. و با محوریت خطوط اکتساب، کار را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه خدمات پس از فروش برشمرد.

  سازوکار افزایش حقوق کارکنان در سال آینده

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید